5 Sebab Mengapa Sertai Program-Program Affiliate

1. Boleh Mula Tanpa modal
Sertai program-program affiliate yang offer pendaftaran percuma untuk jadi rakan affiliate atau agen. Yang suruh bayar , kirim salam tak payah join lainlah kalau program dia tu eksklusif betul. Ok boleh le labur kalau biasa-biasa je rentikan.

2. Tak perlu kemahiran dan pengalaman yang hebat , biasa2 ok
Tak perlu pandai Internet atau nak kena ada degree untuk buat duit sebagai affiliate. Tak ada pengalaman tak kisah. Tak perlu belajar buat website canggih2 , apa lagi nak guna kod2 programming yang memeningkan. Anda terus je mula perniagaan internet anda dalam masa beberapa minit lagi tanpa sebarang skill atau kemahiran. Hantar cuma guna email sahaja dah cukup untuk promosi.

3. Boleh lakukan bila-bila anda suka - full time or part time
Anda bebas bila-bila nak buat promosi, pagi- petang, senja- malam- subuh ikut suka hati anda. Janji masa tu anda free tak ada kerja lain. Luangkan beberapa minit saja untuk promosi lepas tu biar message email itu yg menggoda prospek pelanggan anda. Pandai anda ayat dia cair lah dia membelinya.
Contoh kalau tajuk emel anda berbunyi begini :

Berikan saya laptop & internet
dan letakkan saya di mana saja yang anda suka.
24 jam kemudian, saya boleh buktikan menghasilkan
RM10,000 sehari

Tak Percaya? KLIK SINI


Mengancam tak tajuk diatas, tak ke teruja bila ada mamat ni boleh buat duit lima angka dalam sehari.. biar betui.... Mesti nak tahu ni so pelanggan pun KLIK dan terus beli . Anda dah dapat komisen. Kalau satu jualan dapat upah RM 40 Lu kiralah sendiri kalau 100, 200 , 1000 jualan.

4. Tak ada risiko langsung
Kalau dah tak keluar modal sesen pun apa risikonya? Mana ada logik kalau orang kata risiko buat bisnes ni.

5. Tak kenal sesiapa tidak penting
Anda tidak kenal sesiapa pun tak kisah sebab bukan anda yang nak bercakap , semua komunikasi telah di terjemahkan dalam bentuk surat web jualan yang dah panjang lebar detailnya. Anda cuma umpan alamat link web itu saja melalui emel atau apa-apa bentuk promosi di internet. Anda bebas mempromosi program affiliate anda kepada sesiapa tak kira dari negara mana sekalipun. Paling penting anda tidak perlu keluar rumah untuk berjumpa atau menjual apa-apa lagi.
Sebenarnya, ada seribu satu macam sebab mengapa anda patut tumpu kepada program affiliate sahaja. Bagaimanapun, lima sebab utama di atas sudah cukup untuk meyakinkan sesiapa untuk menumpukan perhatian kepada program-program affiliate di Internet sahaja.

0 comments:

Post a Comment

Buat Duit Dengan Forex