Sambil Bertwitter boleh juga buat duit

Bagaimana ?
Anda perlu ada akaun twitter.com. Kalau belum ada join disini kemudaian daftar di RevTwt.com

Apabila anda sudah membuka akaun di RevTwt.com anda kemudian boleh mula memposting / tweet iklan Biaya Per Klik (BPK) Cost Per Click ke dalam timeline twitter akaun anda. Ketika pengguna lain mengklik iklan yang dikirim, anda akan dibayar untuk setiap klik yg sah. Klik penipuan dipantau secara real time dan tiada toleransi mengenainya.

Anda juga boleh memperolehi penghasilan tetap dengan menghantar Cost Per Thousand (CPT) followers ads ke timelime twitter anda. Untuk ni anda harus memiliki jumlah pengikut minimal yg ditetapkan oleh pemasang iklan untuk memposting iklan CPT ini.

Selain itu, anda boleh juga menyertakan iklan Cost Per Action (CPA) dalam setiap email yang dikirim, atau mempostingnya di forum , komentar di blog, update di jaringan sosial network, dan membuat duit dari sosial dan setiap percakapan yang ada di Internet ! Anda akan dibayar bila pelanggan anda menyelesaikan tindakan yg di pinta oleh si pengiklan , biasanya mengirimkan email atau zip kod.

Perlu ambil perhatian sesetengan pengiklan hanya menyasarkan pada negara-negara yang tertentu sahaja maka kalau pelawat dari negara yg bukan di kehendakki, iklan itu tidak akan muncul atau klik tidak akan di kira.

Yang menariknya RevTwt.com menawarkam program referal dimana anda akan dapat 20 % hasil pendapatan downline anda sepanjang hayat!!!. Ok sangat la tu.
So mari buat duit dengan RevTwt.com

1 comments:

zuls said...

hrm saya pun dah start buat duit ngan revtwt ni. Hrm nampak gaya meamng ada prospek.

Post a Comment

Buat Duit Dengan Forex