Buat duit di internet dengan squidoo


Bagi anda yg baru tentang squidoo, ketahuilah ia sangat menarik kerana anda boleh buat duit online dengan squidoo.
Anda cuma perlu join Squidoo dan buat LENS .

Apa itu squidoo? Ia adalah laman web percuma di mana pengguna boleh buat LENS sendiri. LENS? Apa ke benda tu? Lensa kamera ke atau lensa cermin mata? Bukan bukan, biasa la mat salleh ni suka bubuh nama-nama yg pelik2 untuk buat gimmick.
LENS adalah tajuk topik perbincangan anda di Squidoo dan ia di paparkan dalam bentuk satu muka surat web dimana anda bebas untuk menulis apa saja topik kesukaan anda dan anda boleh juga mempromosi apa aje samada produk digital anda sendiri, nak promosi program affiliate , MLM atau apa je lah. Pihak Squidoo juga menyediakan platform utk meletakkan barangan dari e-bay dan amazon dalam lens anda, maka kalau ada yg order dari lens anda, anda dapat komisyen, tinggi harga barang tinggi la komisen.. keuntungannya split dengan squidoo. Juga di lens kita ada di letakkan iklan adsense google , ada klik ada di bayar la oleh Squidoo, dibayar secara royalti.

Keuntungan anda boleh di bayar melalui paypal atau cek . Pilih la mana satu yg anda selesa. Se baik-baiknya paypal.

Jadi bagaimana cara hendak membuat lens? Mudah sahaja..... Pilih tajuk topik yang anda minat, kemudian tulis lah dan ikut saja arahan yg di berikan dalam modul-modul squidoo itu, letakkan apa-apa program affiliate yg berkaitan, letakkan barang-barang bersesuaian ebay dan amazon yang ingin dijual... lepas tu tekan butang PUBLISH dan LENS anda kini boleh di baca oleh pengguna internet.

Semoga Sukses!

3 comments:

Ferdy said...

thanks bro atas informasi.. saya rasa ini salah satu peluang terbaik untuk kita buat duit!

Si Merah said...

Menarik dan bermanfaat!!

Si Merah said...

Menarik dan bermanfaat!!

Post a Comment

Buat Duit Dengan Forex